Gemeente Stekene is op zoek naar een voltijds (38u) administratief deskundige (niveau Bv) bij dienst Burgerzaken.
Als administratief deskundige Burgerzaken sta je dagelijks op een enthousiaste manier de burgers van Stekene bij om hen te begeleiden doorheen verschillende fasen in hun leven.
Jouw takenpakket zal zich uitspreiden over twee heel interessante werkdomeinen.
Enerzijds zal je stap voor stap verantwoordelijkheid opbouwen in het werkdomein burgerlijke stand. Geboorte, adoptie, erkenning, huwelijk, naams- of nationaliteitsveranderingen en overlijden zijn enkele van de thema's waarmee je sereen, nauwkeurig en correct mee aan de slag gaat.
Anderzijds bouw je ook verantwoordelijkheid op rond vreemdelingenzaken, waar je de dossieraanmaak, -opvolging en -evaluatie nauwgezet opvolgt.
Nog weinig of geen kennis van bovenstaande thema's? Geen probleem, met een stevige en gezonde dosis leergierigheid ben je snel op de goede weg! Ben je verder sterk klantgericht ingesteld (empathisch, sociaal, luisterbereid en begripvol). Dan ben jij vast en zeker de persoon die wij zoeken voor deze functie! Aarzel dus niet om te solliciteren!